Podlinkowane tutaj posty to nie recenzje ani nawet opinie.
To króciutkie opisy zachęcające do sięgnięcia po te właśnie książki.
1. Cynamonowe dziewczyny - Hanna Greń
2. Cappuccino z cynamonem - Edyta Świętek
3. Dom Naszej Pani - Anna Klejzerowicz
4. Mroki Łowisk - Anna Kasiuk
5. Kiedyś cię odnajdę - Małgorzata Rogala
6. Teatr wskrzeszonych - Tatiana Jachyra
7. Purgatorium. Wyspa Tajemnic - Eva Pohler
8. Cztery strony miłości - Joanna Sykat
9. Noc Perseidów - Edyta Świętek
10. Kochanek pani Grawerskiej - Krystyna Śmigielska
11. Sąd Ostateczny - Anna Klejzerowicz
12. Porwana - Róża Lewanowicz
13. Miód na serce - Edyta Świętek
14. Przebudzona - Róża Lewanowicz
15. Wyzwolona - Róża Lewanowicz
16. Małe wojny - Joanna Kruszewska
17. Otulone ciemnością - Hanna Greń
18. Jutro będzie normalnie - Agnieszka Lis
19. Tylko przy mnie bądź - Joanna Sykat
20. Galeria uczuć - Alina Białowąs
21. Wszystkie kształty uczuć - Edyta Świętek
22. Obudź się Karolino - Alina Białowąs
23. Chwila na miłość - Joanna Stovrag
24. Jak kamień w wodę. Polowanie na Pliszkę
25. Pozorność - Natalia Nowak-Lewandowska
26. Głód miłości - Natalia Nowak-Lewandowska
27. Księga wysp ostatnich - Anna Klejzerowicz
28. Na ścieżkach złudzeń - Joanna Sykat
29. Facet do poprawki - Joanna Sykat
30. Kobiety nieidealne. Magda - Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles
31. Kobiety nieidealne. Iza - Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles
32. Pionki - Natalia Nowak-Lewandowska
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz