poniedziałek, 28 stycznia 2019

Kobiety nieidealne. Magda - Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles



Kobiety nieidealne. Magda   

Cykl: Kobiety nieidealne (tom 1) 

 

Wydawnictwo: Replika

Rok wydania: 2018 

 

 

 

 

Kobiety nieidealne”. Kusiła mnie już sama nazwa cyklu, gdyż mnie także jest daleko, a nawet bardzo daleko do ideału. Wreszcie wpadła w moje ręce pierwsza część. Coś mi mówiło, że będzie to książka, która pokocham całym sercem, toteż natychmiast zabrałam się za lekturę. Miałam rację. „Kobiety nieidealne. Magda” Magdaleny Kawki i Małgorzaty Hayles to był strzał w sam środek tarczy. 
 
Pokrętny, niekiedy czarny humor, pozorny chaos rządzący życiem czterech przyjaciółek, a przede wszystkim ich bezgraniczna lojalność wpisały się idealnie w mój gust. Darowałam im nawet zalewanie problemów winem, choć nie znoszę tego trunku. Trudno, nie można mieć wszystkiego.

Sama nie wiem, dlaczego książka ta kojarzy mi się z drzwiami, odgradzających nas od zupełnie innego świata. Ten świat to taki współczesny tajemniczy ogród, w którym czeka na nas coś niebywale pięknego. Wystarczy tylko się odważyć i zrobić krok naprzód, przekroczyć te drzwi.





Refleksje po lekturze? Głównie taka, że nigdy nie jest tak źle, żeby nie dało się tego na własne życzenie pogorszyć. Oraz druga – szczęście to nie mucha, samo nie przyleci. Trzeba je zwabić, używając odpowiedniej zanęty.

Kobiety nieidealne. Magda” to idealna lektura chandrę (i nie tylko).
Mądre życiowe prawdy ukryte pod płaszczykiem lekkich, niewymuszonych dialogów oraz ogromna dawka inteligentnego humoru sprawią, że nawet największy pesymista ujrzy świat w jaśniejszych barwach.


Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Replika.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz